بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره
سرخط خبرها

کسر ۸۰۰ هزار تومان از حقوق فرهنگیان تکذیب شد | واکنش تازه از سوی وزارت آموزش و پرورش

  • کد خبر: ۵۴۸۶۶
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
  • ۱
کسر ۸۰۰ هزار تومان از حقوق فرهنگیان تکذیب شد | واکنش تازه از سوی وزارت آموزش و پرورش
وزارت آموزش و پرورش به خبر حذف طبقه تشویقی فرهنگیان و کسر ۸۰۰ از هزار تومان از حقوق ایشان واکنش نشان داد.
به گزارش شهرآرانیوز، طی ۲۴ ساعته گذشته انتشار خبری به نقل از معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مبنی بر کسر از حقوق فرهنگیان طی ماه‌های آینده موجی از انتقادات را به همراه داشته است. خبری که محتوای آن این بود: «علی الهیار ترکمن گفت: درخصوص طبقه تشویقی که همه کارمندان آموزش و پرورش را شامل می‌شود باید از هر کدام ۸۰۰ هزار تومان کسر کنیم و به حساب خزانه بریزیم.».

این خبر باعث شد تا عصر امروز دوشنبه ۱۵ دی ماه، وزارت آموزش و پرورش به آن واکنش نشان دهد. مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه رسمی اعلام کرد: 

«در پی انتشار بعضی از اخبار مبنی بر کسر حقوق فرهنگیان توسط دیوان محاسبات کشور به استحضار می‌رساند شانزدهمین نشست گفت وگوی هفته با حضور ارزشمند جناب آقای دکتر مهرداد بذرپاش - رئیس محترم دیوان محاسبات کشور- و همکاران ایشان و کلیه روسا و مدیران آموزش و پرورش برگزار شد، این نشست سرشار از هماهنگی و همدلی، منجر به تشکیل کارگروهی شد تا با نظر مساعد در خصوص نحوه اجرای احکام صادره از سوی دیوان عدالت اداری در مورد تعدادی از فرهنگیان در سال‌های گذشته، تدابیر مقتضی اتخاذ شود؛ لذا به استحضار همکاران گرانقدر می‌رساند دیوان محاسبات کشور، نقشی در صدور احکام و کسر حقوق فرهنگیان نداشته، بلکه با نظر مساعد رئیس  محترم کل دیوان محاسبات، مقرر شده راه‌های کمک و مساعدت به آن‌دسته از همکاران مشمول رای بررسی و ارائه شود.

مراتب برای آگاهی و تنویر افکار عمومی و تکذیب کلیه اخبار مغایر با این اطلاعیه اعلام می‌گردد.»
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
اينكه تكذيب نكرده فقط گفته يه جوري كم مي كنيم كه خيلي متوجه نشن و دردشون نگيره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->